gokce21 yag olarak denemedim bi arkadaşım büyük bir kavanoz halinde bebek bakım seti içerisinde almişti banyodan sonra bebek yağı yerine Hindistan cevizi yagıni kullanıyordum sonra pişik oldu yara filn oluştu Hindistan cevizin yağının kremini kullandım geçti şükür yeni doğduğu zamanlarda saçında baş kısmın da kızımın konak olmuştu yine bu kremden sürdüm sadece 2 kez banyo öncesi sürdüm daha da oluşmadı oda geçmişti o zmn şükür