Arkadaşlar yaklaşık iki haftadır devam eden pişik var bebeğimde. Denemediğim krem kalmadı; mustela, bepanthol, zeytinyağı, sarı kantaron yağı, Arko krem ne denediysem geçmiyor. Artık soyulma derecesine geldi. Döküntüler oluyor. Ne yapmam lazım acil bir fikir verin ya.