elfmrl123 cloudsea uykuya direniyor memede savaş veriyoruz aç olsa da içmek istemiyor ve sürekli kucak istiyor
cloudsea elfmrl123 3,5 aylık bebeğim sanırım biz de giriyoruz atağa.Zaten hep kucakta uyurdu ama şimdi uyanık olduğunda da kucakta olmak istiyor ve gündüz 45 dakika dolar dolmaz uyanıyor.Gece zaten hep memede 😔
betuleee bussege İkizlerim 2 buçuk yaşında 34Haftalık doğdular iki bebek olmasına rağmen İlk 6 ay gece gündüz düzene sokamadım tecrübesizliktenmiş Ayda saatli uyutmaya karar verdim uyusa da uyumasada o saatte salladım vs ikisinide bir sekilde uyudular her gün aynı saat olunca yavaş yavaş alışmaya başladılar düzene Gündüzleri bu şekilde düzeldi Gece uyluları ise 16 aylıkken gece beslenmesini kestikten sonra düzeldi Keşke akıl edip 10 aylık bıraksaymışımda boyle eziyet çekmeseymişim Gece beslenmesini kestikten sonra uyku anlamında normale döndüm cok şükür Sizin tek bebek daha kolay normale dönersiniz
elfmrl123 cloudsea keşke bende kilo versem ama ben hiç veremiyorum emzirdiğim için çok acıkıyorum ve yiyorum :) elimden geleni yapıyorum şimdi sorunca ne yapıyorum diye bi düşündüm idare diyorum ama bende çok yoruluyorum akşam eşimin gelmesini dört gözle bekliyorum yorulmamak elde değil çünkü kollarım kopuyo bazen kucakta gezdirmekten ama napalım
Ess92 bussege büyük kızımda saat başı uyansaydı şükrederdim 15 dkda bir ay Uyanırdı güya bebekler 14 15 saat uykuya ihtiyaç duyarmış değil 10 saat günde 6-7 saat belki uyurdu ya da uyumazdı. Böyleleri de oluyor işte maalesef… 18. Ayda sütten kestik o zaman ancak düzeldi uykuları
cloudsea elfmrl123 çok şanslısınız benim eşim basaramiyor belki de yeterince uğraşmıyor bilemiyorum.Esiniz nasıl uyutuyor?
zuhalsebu KLORAK bebekten bebeğe o kadar değişiyor ki kızım 2,5 yaşında hiç onunla uykusuz kaldığımı hatırlamıyorum sizin gibi, oğlumda malum 2.çocuk çok daha sakinim ama yok bu uyumuyor uyuduğumu hatırlamıyorum 🤣
elfmrl123 cloudsea kucağında biraz sallıyor ondan sonra gözleri kapanınca ayağında sallamaya devam ediyor ( maalesef bebeğimizi hep sallayarak uyutuyoruz ben uyuturken de memede veya sallayarak uyutabiliyorum )
tugce1261 bussege evet gayet düzeliyor çünkü anne olarak sürece alışıp bebeğimizi çok daha iyi tanıyoruz ne kadar uyur acıktı mı ne ister çok daha iyi biliyoruz. Ayrıca 3.aydan sonra 4.ay atakları sonra diş sonra ek gıda derken liste uzuyor. Her ayın tadını çıkarmak gerekiyormuş başta herşey çok zordu benim içinde ama merak etme hepsi geçiyor
bussege tugce1261 teşekkür ederim desteğiniz için evet aslında dertleri hiç bitmiyor bizim buna adapte olmamız süreci daha kolay yapacak :)
bussege PeekaBoo_ bunları düşündükçe çok üzülüyorum her saniye tadını çıkarmaya çalışıyorum, ve bu söz beni paramparça etti🥲
PeekaBoo_ bussege üzmeyin kendinizi, dünyanın en iyi annesi olamayabiliriz ama evlatlarımız için biriciğiz onların tüm dünyası biziz, bizim de tüm dünyamız onlar. Allah dermansız dert vermesin, hep güzel günlerini görelim inşaAllah
bussege defnesmom3 çok iyi olmuştur sizin için en azından siz de gece uykunuzu alınca gündüz bebeğinize daha kaliteli vakit ayırmışsınızdur inşallah bizim de gece uykularımız uzar
defnesmom3 bussege hem çok güzel oldu valla bizim için inşallah sizin içinde aynısı en kısa zamanda olur 🙂