bussege cloudsea evet sancısı olmadığı zamanlar yatağında kendiliğinden oyalanırken uykuya dalan bi bebek, ama gaz olunca benim kucağımda dalmak ve öyle kalmak istiiyo hep
bussege tugce1261 teşekkür ederim desteğiniz için evet aslında dertleri hiç bitmiyor bizim buna adapte olmamız süreci daha kolay yapacak :)
kuzeygrm bussege benim bebeğim 3,5 aylık gündüz 3 kez 2 saat uyur, akşam 8 9 gibi uyue gece uyanmaz ben 3 saate bi beslerim onun gözleri bile kapalı olur sabahta 10 gibi uyanır ama hep böyleydik 3 ayla ilgilimi
bussege kuzeygrm maşallah ne kadar güzel düzeni benimki kurulu alarm gibi iki saatte bi acıkıp uyanıyo
PeekaBoo_ bussege üzmeyin kendinizi, dünyanın en iyi annesi olamayabiliriz ama evlatlarımız için biriciğiz onların tüm dünyası biziz, bizim de tüm dünyamız onlar. Allah dermansız dert vermesin, hep güzel günlerini görelim inşaAllah
defnesmom3 bussege hem çok güzel oldu valla bizim için inşallah sizin içinde aynısı en kısa zamanda olur 🙂