bussege bebişim şu ayda düzelecek bu ayda toparlayacak diye beklersen sadece kendini kandırırsın, evet büyüdükçe emme ihtiyacı azalır, gaz problemi azalır, belki yapışık gezmeleriniz azalır ama nihayetinde sana bağımlı ve derdini anlatamayan bir bebek, her ayında seni başka şeylerle zorlayacak o da herhalde anne olmanın şanındandır 🥲 sürekli kucak isteme ve kucakta uyuma isteği inan ki geçici bir süreç oğlum öyle uykusuz bir bebekti ki (hâlâ öyle de) bütün gün kucakta uyur bıraktığım anda kıyamet kopardı, çözümü sling kullanmakta bulmuştum en azından yemek yapıp yiyebiliyordum, tuvalete beraber giriyorduk nitekim zordu ama çok şükür şuan 32 aylık en azından tuvalete yalnız girebiliyorum, yemekleri beraber yiyoruz (binbir kavga kıyamet) gece de bazen 3-4 kere bazen 2 kere uyanıyor hâlâ ama bugüne de şükür. İnan biraz büyüyüp ayaklansın kucağında durmayacak ve sen hep keşke azıcık göğsüme bastırıp uyutabilsem eskisi gibi diye iç çekeceksin. Biliyorum zor ama anın tadını çıkarmaya çalış ve hep kendine “bugünü tekrar yaşayamayacağım ” de, insan bir nebze olsun ferahlıyor