bussege Ben de büyük umutlarla bekledim ama bebeğim 3,5 aylık aynen dediğiniz gibi wc.ye bile gidemiyorum hep kucakta uyuyor gunduz,gece de memede.Ne kadar uğraştıysam da yerine yattığında uyanıp ağlıyor ama gaz sancıları bayaa azaldı.8-9 haftalıkken ciddi gaz krizleri yaşıyorduk çok şükür o konuda düzelme var