aslikls Defnesmom1 2 saat nasıl beklettiniz kakalı bir şekilde yazık. ıslak mendil ihtimal var ama bence kakalı beklediği için olmuştur yazık. Üstelik zeytinyağ da daha kötü yapabilir asitli çünkü. İyi bir pişik kremi kullanmalısınız
ahidem oksizinc krem kesinlike! tek sürmede farkı görceksinz direkt kurutuyor pişiği, ikizlerimi onunla büyüttüm şiddetli pişik olduklarında, günlük sudokrem kullanırdım, i
tospikannesi_ Defnesmom1 Defnesmom1 çilek alerjik bir besin kakanın 2 saat durması zaten pişik için yeterli ikisi bir araya gelmiş kaçınılmaz son. En etkili şey sudocrem direk badana yapar gibi kalın tabaka halinde sürün ve öyle bırakın
defnesmom3 Defnesmom1 bezinden dolayıdır benim kızıminda 15 dk bile bekletsem o pişik oluyo cildi hassas hemen değiştiriyorum ben bebeğiniz cildi hassas ondandir
Dilanilhn_ Defnesmom1 canım sana kesin çözüm söyleyeyim benim kızım hep pişik olurdu hiç bezini beklenmezdim ama poposu artık kaniyordu pisikten dolayi bebek pudrasi dökerdim bolca öncesinde yikardim somra dokerdim 2 bilemedin 3 güne geçerdi gunde 3 kere dök kurutuyor pisige çok iyi gelir
Themom_ Defnesmom1 hamazinc mutlaka kullanın içinde çinko var doktorumuz tavsiye etmişti bizede anında mis gibi yapıyor toparlıyor. Eğer kullanıyorsanız ıslak mendilden bu süreçte uzak durun su ile yıkayın yada pamuk ile temizleyin mesela ben daha hiç ıslak mendil kullanmadım bebeğime doğduğudan beri pamuk ile temizliyorum 23 aylık bebeğim. Kaka için 2 saat çok büyük saat dilimi iyi ki açılmamış popo derisi kakadaki asit yakıp açık yaraya cevirebilir. Birde çilek vermeyin alerjeni geçtim inanılmaz hormonlu mevsimi dahi olsa hormon= çilek.
Defnesmom1 Themom_ çok doğru ve ilk kez böyle bişey yaptım bende hep ılık su pamukla temizliyordum sonra ıslak mendile döndüm
sibelalperuraz Defnesmom1 aveeno baby pişik kremi.. şiddetle tavsiye ediyorum. Oğlumun geçmeyen pişiği vardı tek sürmeyle anında sonuç verdi umarım size de iyi gelir
pinhaan Bence ıslak mendil değişikliği de tetiklemiş olabilir pişik için ben ecowellin pişik önleyici kremini kullanıyorum içerik olarak çok temiz ve koruyucu düzenli kullandığında pişiğe fırsat vermiyo belki işine yarar