Durumu izah etmişiniz, değiştiremedim demişiniz. Bile isteye yapılmış bir şey yok belli ki ilgili bir annesiniz çaresiz kalmış buraya yazmışınız fakat yorumlar sanki çocuğunuza çok büyük eziyet etmişiniz gibi şaşıran, kınayan insanlarla dolu.
Anneyiz ya en çok biz anlamalıyız halden.
Bu anneyi incitmeye çalışanlar çok acımasızsınız…