Kızlar ilk defa bebeğim böyle pişik oldu bir 2 saat kadar fazla beklettim bezini kaka yapmıştı ondandır ama bugün ilk kez ıslak mendil markasını değiştim ondan olabilir mi sleepy kullanıyordum hep baby turbo zeytinyağlı ile sildim. Acaba ondan olabilir mi 10 ay 20 günlük dün akşam ilk kez bir taneye yakın çilek yedi. Neden verdin yasak diyeceksiniz ama ben çöl esirgemedim portakal mandalina ıspanak bunlar hep yediği şeyler mesela bişey olmadı domates yedi bişey olmadı öyle alerjisi falan da yok