dunyam2 inan bende merakla bekliyorum ilk doğduğunda kızım sarışına dönük beyaz tenli bebekti şu an 4 e girecek bi hafta sonra hala ilk doğduğu gibi değil herkes kızın senin kadar beyaz tenli değil diyor buğday olur ama bende açılacak diye düşünüyorum elleri bembeyaz vücuduna ve yüzüne göre oğlum sima ben ama ten rengi aynı babası esmer bayağı kızımda sima baba ten rengi bana dönsün istiyorum 😂tabi önceliğimiz sağlık