ygmrkmsl ballibadem_ Benim kız babasının kopyası valla o kadar 9 ay taşı büyüt besle gitsin babaya benzesin 😂
busrasil2019 ballibadem_ 5 yaşında ki oğlum aynı babası 3 aylık oğlum aynı ben biri sarışın biri esmer 😀
Busra986532 ballibadem_ huyu babasına çeker inşallah eşimin huyunu severim. Babaanneye çekmesin diye dua ediyorum
alyawong00 ozr42 benimde eşime benzetiyorlar ama kaynanam benim oğlum o kadar çirkin değil sana benziyor diyor
JuliJuli06 ballibadem_ dogdugundan beri babasina benziyor suan 17 aylik hala babasi buyudukce daha cok babasi huyu suyu tipi bi cocugun tirnak yapisi bile babami olur 😂 kendim dogururken gormesem babasi dogurmus bu cocugu derdim😂
SuMisalii ballibadem_ Çok şükür ikisi de bana benziyor 😁😁 İkisi de ilk doğduklarında eşime benziyordu zamanla değiştiler bana benzediler. Ne yapayım o kadar da baktım olmadı 😁 Bu arada göz rengi değişmeyebilir. Yeğenim yeşil gözlüydü 6 aylık olunca kahveye döndü. Sizinki büyümüş maşallah.
dunyam2 ebrarberen23 valla ellerinin rengine bakma bizim bebeğin kolllari beyaz ama geri kalan yerler esmerimsi 6 aylık oldu saçları açık kahverengi herkess esmer diyor ama bana göre kumral ben beyazım eşimde bebekken sarışın mış ama kızım esmer ya bnde açılmasını istiyorum
ebrarberen23 dunyam2 esmerimiz değil de kumralla buğday ten güneşte sarışın gibi ama tam beyaz değil elleri pamuk gibi saç dipleri de sarı ön tarafları bilmiyorum en son ne olur ama benim de gönlüm beyaz tenli olmasından yana 1 yaşında değişen tanıyorum
Lavinyaam- ballibadem_ doğduğunda babasının zayıf haliydi 7 buçuk aylık hala babasının kopyası ben kıvırcığım oğlumun saçlarıda dalgalı bi o bana çekti geri kalan babası
hilalsonay ballibadem_ benim oğlumda en çok bana, dedesine ve dayısına benziyor arada da eşime benzetiyorlar 😂😂
dunyam2 ebrarberen23 yaa hiç umudum yokya özelden bana resim atarmisiniz bnde atarım yani sıkıntı yok merak ettim bn umudumu kaybettim 😄😄
zeynep2205 ballibadem_ eşimle benim karışımım ikimize de benziyor şuan 3 aylık gözlerinin rengi henüz belli değil me kahverengi olduğu belli ne ela ne de renkli çok değişik 😬
asilsmom_ ballibadem_ bebeğimin bana benzediğini detaylı ultrasonda anlamıştım. Tıpa tıp benim kopyam. Bence boyle henuz kime benzediği net bir şekilde belli olmayan bebekler hem anne hem babadan aldıkları için öyle.
bebeyimveben ballibadem_ ben oğlumu kendim dahil kimseye benzetemiyorum nedense, herkes gözlerini bana simasını eşime benzetiyor, kayınvalideme sorarsanız salyası bile babasına benziyor ahcjjvkskaja😂😂😂
semkav ballibadem_ kızım yedi yaşında uzun süre 5 sene falan babasına benzettiler şuan aynı benim kucuklugum