ballibadem_ 10 aylık oğlum var 2-3 ayda bir değişiyor büyüdükçe acaba tam olarak ne zaman değişimi durup kime benzediği belli olur merak ediyorum. Tabiki önemli değil sağlıklı olsun yeter ki Allahım esirgesin evlatlarımızı ama sadece merak😊 bir de doğduğundan beri gözleri mavi değişecek diye bekledik değişmedi şimdiye kadar. Bu saatten sonra değişir mi acaba biraz koyu bir mavi
beyzzsenturkk_ ballibadem_ 1 aylık olduğundan beri bana benzetiyorlar ilk doğduğunda ki kara kuru çirkin hali aynı babasıydı simdi cok güzel bir kız oldu 😂😂
bikahveicelimmi ballibadem_ hala netlesmedi 19 aylik olacak nerdeyse😂 bi yere gidiyiruz ayni sen diyolar baska bi yere gidiyoruz ayni babasi diyolar kimisi de ikinize de benziyor diyo biz de anlamadik😂
ballibadem_ tomvejerry benimki de doğduğundan beri bendi sonra dayısına da benzedi şimdi babasına da benziyo ama hala en çok bana benziyor😅 bakalım kimde duracak😂
asi765_ Ahaha benim oğlan gözleri elaydi bir yasina yakın deisti benzeme konusuna gelince buyudkce degsyr ama ilk gunden bu yana hep babaya benzetldi
ballibadem_ asi765_ 1 yaşına yakın değişme durumunu birkaç kişiden duydum ya bi de bizimki de koyu mavi olduğu için belki kahverengiye dönebilir diyorum babası da ben de kahverengi gözlüyüz zaten😄
210796 bebekleri anne taraf anneye baba taraf babaya benzetir zaten😄OGLUM 5,5 yasInda bazen kendime benzetiyorim baz3n esime.kizim ben🫠KizimiN mavi gozlu sarisin benim kahverengli gozum sacim olmasina ragmen aynj ben demekden vazgecmiyorum😂
ballibadem_ 210796 evet bu doğru herkes kendi tarafına benzetiyor😅 ama en doğrusunu yabancılar söylüyo genelde😄 benimki de sarışın ben değilim ama ben de benim sarı halim diyorum insanlar da benzetiyor😄
myavocado ballibadem_ doğdudunda ben dahil herkes babasına benziyor dedik, bir aylıkken bir ara babaannesini andırdı gözüme 😂 2-3 ay civarı aynı benim bebekligim idi, 4 aylık iken ben kendi babama benzetiyordum, şu an 8 aylık babasina benzetiyorum 😂
Busra986532 ballibadem_ doğduğunda babasına benziyordu. 2.5 yaşında bana babaya babaanneye bizim taraf ve eşimin tarafı yeğenlere benziyor ortaya karışık 😂
Dedektifgadget ballibadem_ kızım komple Baba tarafı 😅💖💖💖 benim tarafıma benzemediği iyi oldu bir sürü genetik faktörler eşimin genetiği bir nebze daha iyi sağlık yönünden