ahseney uyku konusuna gelince unuttum yazmaya uykuları iyi bence kızım ilk 5 ay çok az uyanırdı benzer uyanmazdı ben uyandırırdım aslında ikisi de aynı oğlum da 6 7 aylıkken daha sık uyanıyorlardı ama genel olarak uykuları iyi ben oğlumun yemek yemesi için çok uğraştım resmen psikolojim bozuldu özel mama bile kullandık ama tek çare yemek yemesi gerekiyor ama ben yemisi için uğraştıkça o daha uzaklaştı bende kendi haline bıraktım şimdi oğlumda bi yere varamadığım için kızama karışmak istemiyorum en azından belki kendiliğinden erkenden duzelir diye ümit ediyorum oğlum 4 yaş hala yemek yemiyor ve ne zaman düzelir bilmiyorum