Öncelikle erkek ve kız bebeğin gelişimi farklı kızlar erkek bebekler kızlara göre genelde daha iri oluyor. Ve bebeğin kilo alımına bakarken hep doğum kilosunu baz alın. Örneğin 3. Ayında doğum kilosunun 2 katına çıkması, 1 yaşında da doğum kilosunun 3 katı olması gerekirmiş. Sağlıklı olsunlar etrafın ne dediğine bakmayın. Benim kız bebiş 2590 doğdu 5 aylık oldu bugün kilosunu bilmiyorum henüz 4. Ay kontrolünde 5850ydi boyu 60.5du.