aylntk caglasuguney caglasuguney biz sizden 1 ay önde gidiyoruz oğlum 3 aylık 4700 oldu. Benim bebeğim de 2100 doğmuştu 😢
Meteninanneesi brcnrcvs 2700 doğdu şuan 1 yaşında 73 cm 9.100 kg hastalık geçirdik ondan sonra biraz kilo alımımız düştü. Erkek bebek hemde hareketli o yüzden geriden geliyoruz
asya343 Meteninanneesi Ahh ahh seni en iyi ben anlarım bizde öyleyiz aşırı hareketli yediği gibi eritiyor 🥺
annecibebe Meteninanneesi kilosu normal geldi bana doğum kilosuna bakılırsa kızımda 2300 doğdu 1 yaş oda 9300 73 cm doktor iyi gidiyor demişti 2 hafta önce
MommyNest eylulevasilan benim bebişi görseniz diceksiniz hiçmi kilosu yok öyle zayıfff 3 aylık bebişlerin bir kolu var maşallah diceksiniz bu çocuk açmı kalıyor nee☹️😑
pogacayanaginannesi MommyNest diğer bebişlerin kollarını boşver bence kıyas yapma sağlıklı olması önemli olan kilo almasının nedenini bulman daha mantıklı
azizeak MommyNest 😂200 gıram allah başka dert vermesin benşm ooğlum 4 yaş 13 kilo boyu 86 kızım 9 aylık 7 kilo boyu 62
nisanur00 brcnrcvs erkek bebek 3800 doğmuştu, 4. Ay bitti 7630 kilo boyunu bilmiyorum iyi mi kızlar sizce persentil tablosuna göre
Mrskoc brcnrcvs şu seriyi ne zaman bitireceksiniz %90 persentilde cocugu olan anneler hele sırf moral bozmaya post açıyolar . Ayrıca önce kendi cocugunuzunkini yazaydınız yazmıyorsunuz millet neye göre kıyas yapacak kimi bir ay kimi 10 ay 🤦♀️😅