Benimde 4 aylık oğlum var temmuzda başlayacağım işe analık iznim bitti ücretsiz izin hakkımı kullanıyorum şuanda o zaman oğlum 8 aylık olacak ek gıda alıştırmalarını da ben yaparım Öyle işe başlarım diye düşündüm. 3 aylıkken çok küçük oluyorlar ve anne sütünü ne kadar çok alırlarsa o kadar iyi.Keşke durumlar elverse de oğluma kendim bakabilsem nasıl bırakıp çalışıcam bilmiyorum🥺 Temmuz ayı gelmesin istiyorum