Melek-chn47 bebeğim 3 ay 20 günlüktü işe başladığımda. Annem baktığı için gözüm hiç arkada kalmıyor benden daha iyi baktığına eminim. Çalışmak çok güzel ve ben çok zor bir lohusalık dönemi geçirdiğim için çalışarak kafamı işle meşgul etmek istedim. Mutlu olursam çocuğumu mutlu ederim, o yüzden ben ihtiyacınız da varsa çalışılması taraftarıyım. Malum yaşam şartları..