Melek-chn47 3 ay 13 günlüğüz bugün iznim bitti 😔 Yıllık iznimden alıcam 10 gün üstünede heyet raporu alıcam insallah en azından 6. aya kadar yanında olabileyim 😔 Çok üzülüyorum onu bırakıp işe gitmek hiç istemiyorum 😔 Dogdugu günden beri en cok üzüldüğüm konu onu bırakıp nasıl işe gideceğim oldu 😢