Kontes0011 Glcn_srgn23 çok iyi 😍 bugün de devam. Ben vermedim gibi geldi motivasyonum gitmesin diye tartılmadım
Glcn_srgn23 Kontes0011 bence vermıssındır hıc bsy yemedık kı zaten🙈🙈vala ben bugun bıraktım kabaktan sogudum 😅😅
Kontes0011 Glcn_srgn23 ben sabredecem bakalım 😀 55 i göreyim uzun zamandır görmedim. Eşim yok evde o yokken değerlendiriyorum
Glcn_srgn23 Kontes0011 sen yaparsın ınanıyorum sana 😀ya sımdı mesala yapıyoruz zatıfladık ama nasıl hafıf bı kacamak yapsak kılo alımı fazla olunca tartıda moralım bozuluyor o yuzden dıyorum saglıklı beslenıpte vereyım o kıloyu
[silindi] 2 kabak 1 soğan 1 kaç diş sarımsak haşlayın suda içine karabiber tuz atıp blendırdan çekip üç gün akşam için bana dua edeceksiniz😅 ödeme bire bir tabi gündüz sabah kahvaltıda ve öğle yemeğinde diyet tarzı yemeniz lazım 🫢
Nezzz_ Kontes0011 ben bunuda yaptım ve yağ yakan kabak çorbasınıda yaptım yap yakan kabak corbasınıda dene mutlaka karın şişliğini direk alıyor 1 buçuk ayda 11 kg verdim ama herseyi çıkardım hayatımdan suan 53 kiloyum 3 kg var vermem gereken 🙈🙈
Glcn_srgn23 Nezzz_ yaptıktan sonra telrar kacamak da yapsanız kılo alımı oldu mu ben ondan korkuyorum mesala zayıflıyorum ama canım ıstedıgını yıyıncede tekrar eskı kıloma cıkmaktan korkuyorum
Nezzz_ Kontes0011 1 orta boy kabak 1 adet büyük domates 2 arpacık sogan veya normal küçük soganda olabilir yarım demet dogranmıs maydonoz Hepsini gelişi güzel dogradıktan sonra 1 yemek kaşığı zeytinyağında biraz soteledim biraz tuz kaya tuzu kullandım kimyon bi çay kaşık ekledim ve 1 diş sarımsakta ekledim ben ve pul biber baharat miktarlarını isteğine bağlı ekledikten sonra üzerine kadar su koyup kaynatıp blendırdan gecırıyorsun limonla bunu iki sabah aç karnına arka arkaya iç tadıda güzel bu arada ben sevdım 12-1 arası içtim kahvaltıyı atlayıp 😊😊Teşekkür ederim🌼
nurftma Kızlar aklınızda olsun kahve herkeste metabolizma hızlandırmaz yada tok tutmaz. Bazı insanlarda ödem tutmasına sebep olur. Çok içmeyin bu detoxlarda derim. Yeşilçay, chialı su, sirkeli su yada diğer bitki çayları tercihiniz olabilir. 😘
Kontes0011 Glcn_srgn23 bu benim için kilo kırma yöntemi. Sonra ekmeksiz sağlıklı beslenmeye devam ediyorum
Nezzz_ Glcn_srgn23 Şuan değişmedi sabit kaldı direnç kilomu kırmak için çok dikkat ettim 3 kg kaldı vermem gereken o sebepten hala dikkat ediyorum tabiki arada kaçamak yapıyorum kaçamak yaptığımın ertesi gün dıkkatlı oluyorum tabi kaçamak olunca kiloda düşüş olmuyor ama devamlı diyete uyarsan 7 den sonra bişey yemezsen direk düşüşler oluyor. Mesela tatlı cektıgımde canım ananas üstüne tarçın serpip yedim aşırı bastırıyordu tatlı hevesımı sabahları badem sütlü yulaf tavsıye ederım tok tutuyor 🥰😊Kaçamaklar ne kadar sık olursa kilo verimi sekteye uğruyor tabi kendine bağlı durum iş sizin iradenizde bitiyor 😇
Kontes0011 17:30 kabak Bugünün kaçamağı da 2 kaşık bulgur pilavı oldu. Ev ahalisine yemek yaparken canım istiyor 😀