Glcn_srgn23 Kontes0011 maşallah cok guzel vermıssın ben dun 80 gr verdıgımı tekrar sabah tartıldım gerı almısım oda kacamak yapmadıgım halde moralım bozuldu galıba cıgkofte yedım 8 sıkım o benı etkıledı😔😔😔
Glcn_srgn23 hifa0302 ben dıyetısyene gıttıgımde bana yaptırmıstı ama kızım ek gıdada yıyordu sutum etkılenmemıstı
Kontes0011 hifa0302 benimki 7 aylık. Siz şimdi yapmayın bence. Çok halsiz düşersiniz. Ekmeği kesin yeter
Kontes0011 Glcn_srgn23 böyle durumlarda akşamları yatmadan 1 saat önce limonlu biberli yoğurt tarifi var onu yapabilirsin işe yarıyor
filtrekahvemm VERA19 ben çok düzenli yapamadım ama Kefir içtiğim zaman göbeğim inmiş gibi hissediyordum zaten bunu yapıp da sonuç alan çok insan gördüm baya popüler oldu Kefir son zamanlarda bi deneyin isterseniz
Kontes0011 18:25 son gün son kabağım 😀 içine biraz havuç koydum bu defa. ( birde ben sarımsaklı yoğurtla yiyorum ) bugün ki kaçamağım bir kaç patlamış mısır ve iki büskivi
birzamanlarcukurova Kontes0011 bir öğün mü yapıyorsunuz kabağı ve kaç kabak kullanıyorsunuz bana porsiyon az gibi geldi . Bende bugün başladım çok şükür sıfır fire ile ilk gün bitti
Kontes0011 birzamanlarcukurova aslında tarif iki kabaktan ama bana iki kabak çok gelip midemi bulandırıyor o yüzden yiyemiyorum. Siz iki kabak yapabilirsiniz. Kahvaltıyı öğlen yaptığım için tek öğün kabak oluyor. Erken saatte 8-9 gibi kahvaltıyı yapmış olsam öğlen yine kabak yemem gerekiyordu.
birzamanlarcukurova Kontes0011 evet bende toplam iki öğün yiyorum sabah normal kahvaltı akşamda iki kabak. Gözüme az gelince sormak istedim :)
Kontes0011 Günaydınnnn ❤️ Ben uzun süredir dikkatli yemek yediğim için ödemim çok yokmuş o yüzden 1,3 gitti. Sonuçtan memnunum. Şimdi ki hedefim 54 ü görmek.
Nezzz_ Glcn_srgn23 Şuan değişmedi sabit kaldı direnç kilomu kırmak için çok dikkat ettim 3 kg kaldı vermem gereken o sebepten hala dikkat ediyorum tabiki arada kaçamak yapıyorum kaçamak yaptığımın ertesi gün dıkkatlı oluyorum tabi kaçamak olunca kiloda düşüş olmuyor ama devamlı diyete uyarsan 7 den sonra bişey yemezsen direk düşüşler oluyor. Mesela tatlı cektıgımde canım ananas üstüne tarçın serpip yedim aşırı bastırıyordu tatlı hevesımı sabahları badem sütlü yulaf tavsıye ederım tok tutuyor 🥰😊Kaçamaklar ne kadar sık olursa kilo verimi sekteye uğruyor tabi kendine bağlı durum iş sizin iradenizde bitiyor 😇