Zeynep-iremnur1 Duygu190 yok canım onu çalışmayan anne de alıyor SGK ya başvuru yapıyorsun onun içinde babanın tc si ile
ttaazzeaannee gurufasulyam2 inanın onun hakkında bir bilgim yok ama ptt evinize yakınsa bir gidin derim en azından öğrenirsiniz yatmamış ise ne zaman yatacağını öğrenin birde eğer yatmış ise çekince mıtlaka haber verin 😇😇
Deniz_kum Zeynep-iremnur1 merhaba başvuruyu nereye yaptınız herhangi bir belge istedilermi hastaneden verilen kağıdı kaybettik sorun olurmu acaba bilemedim
Mtzzeynep anakraliceee size zaten bir evrak vermiş olmaları gerekiyor onunla gidip başvuruyorsunuz belediyeye
zhrasag Bustpl doğum raporu alıp çalıştığım kuruma verdim. Öncesinde 32 haftalık çalışabilir raporu ve daha sonrasında 37 haftalık raporu verdim.
Bustpl zhrasag yatar canım en kısa zamanda başvuru yapmana gerek yok e devletten takip edebilirsin 4/a 4/b işgöremezlik raporu sorgulamadan
zhrasag Bustpl doğum yardımı 300 TL, emzirme parası 200 TL dmi başka yatacak bişey yok. Yoksa doğum parası ayrı mı?
Lilensa21 Zeynep-iremnur1 geç yatacak bende 5 ocakta yaptm ancak 3 ay sonra yatacak demişler. Süt parası aldm sigortadan 200tl onu aldn mı.?
Zeynep-iremnur1 Lilensa21 yok almadın onu gidip alıyor musun hemen SGK dan yoksa başvuru yapıp sonra öı alıyorsun doğum parası gibi
zhrasag Bustpl çalıştığım kurum normal maaşımı yatırmış ama ödeme bu şekilde mi yapılıyor ki olabilir mi öyle. Yoksa PTT den mi alınıyor kesin
3prenses Zeynep-iremnur1 canim istanbulda mi oturuyorsun nereye basvuru yaptin acaba ogrenebilirmiyim
Zeynep-iremnur1 3prenses hayır Gaziantep de oturuyorum aile ve sosyal yardımlaşma san başvuru yaptım bebeğin kimliği ile
Hafsa_23 Zeynep-iremnur1 3 aralıkta yaptığım halde yatmadı. Görende dicek ki milyarlar yaptırıyorlar 3 aydır 300 lirayı yatıramadılar