Zeynep-iremnur1 ben de onu diyorum iste bu paraya muhtac insanlar var, ayrica kim istemez ki? Sorun da bu zaten insanlar muhtac diye mecbur diye onlari boyle kapi kapi dolastirmak. Yoksa bu parayi dogum yapan annelere ulastirmanin bin tane yolu oldugu gibi, illa basvuruyla vereceksen basvuru yapmanin da daha kolay bir yolu mutlaka vardir. Ki var soyledigim gibi internet uzerinden gayet kolay iki dkda yapilmasi saglanabilir. Ama yok, calisan baba mesai saatleri icinde nasil olacaksa izin alip basvuracak, ya da anne bebegini ve varsa diger cocuklarini sirtlayip gidecek basvuru yapacak. Lutfediyorlar yani kisacasi. Mantiksizligi savunmanizi anlayamadim.