Biyologhanim Bustpl benimde doğum ve emzirme yatmış hiç bi yere başvurmadım bunun dışında da yatıcak bi para var mı ? Ocak 20 de doğum yaptım hiç araştırmadımde e devlette onları yattı olarak görünce
Bustpl Biyologhanim Hastanesiden doğum sonrası rapor alıp iş yerine verdiyseniz raporunuz bitince çalışmadiginiz günlerin parasını aliyorsunuz internetten araştırın istersenz
zhrasag Bustpl rapor parası dediğiniz ne oluyor acaba, çalıştığım kurum bu ay maaşımı yatırmış, 18 ocakta ayrılmıştım izne. Bu rapor parası kurumun yatırdığı mı yoksa ayrı olarak SSK dan da Bi ödeme yapılacak mı?
osibrabia Esmeler2 benim de odeme asamasinda diyodu basvuru yaptigimizdan beri 19. Gunde dedim ya ben bi bakim yatmistir belki diye sonra bi baktim ki yatmis.bence sizinki de yatmistir
Zeynep-iremnur1 Esmeler2 belli olmuyormuş o cami bazen sisteme girmiyormuş devlet ama ödenmiş oluyormuş para gidip sorman lazım
Zeynep-iremnur1 Yclll aile ve sosyal yardımlaşmaya kendi kimliğin ve bebeğin kimliği ile gidiyorsun canım orada yapıyorlar hemen
Biyologhanim Bustpl siz başvurmuşsunuz ya ondan kafam karıştı ben hiç bi yere başvurmadım. Sadece iş yerime attım raporumu. E devlettende emzirme ve analık parasının yattığını gördüm
zhrasag Bustpl doğum raporu alıp çalıştığım kuruma verdim. Öncesinde 32 haftalık çalışabilir raporu ve daha sonrasında 37 haftalık raporu verdim.
gurufasulyam2 ttaazzeaannee ben 2 hafta once basvurdum cuma gitsem yatmis midir yoksa 1 ay beklememi lazim acaba herkesinki mi 20 sinde yatiyor
ttaazzeaannee gurufasulyam2 inanın onun hakkında bir bilgim yok ama ptt evinize yakınsa bir gidin derim en azından öğrenirsiniz yatmamış ise ne zaman yatacağını öğrenin birde eğer yatmış ise çekince mıtlaka haber verin 😇😇
Bustpl Biyologhanim yatar canım o zaman senin başvuru yapmana gerek yok çalıştığın yer onayladıktan sonra yatıyor tabi biraz zaman alıyor benm rapor paramin bir kısmı 2 ay sonra yatti
Bratasoy Biyologhanim bende 9 Ocak’ta Doğum yaptım ve emzirme ve analık parasının yattığını gördüm her hangi başvuru yapmadım. Doğum parası iÇin
Mtzzeynep anakraliceee size zaten bir evrak vermiş olmaları gerekiyor onunla gidip başvuruyorsunuz belediyeye
Mtzzeynep anakraliceee özür dilerim belediye yazmışım gece uyku sersemliğiyle nüfus müdürlüğüne başvuruyoruz 🙈
Mtzzeynep anakraliceee özür dilerim belediye yazmışım gece uyku sersemliğiyle nüfus müdürlüğüne başvuruyoruz 🙈