milletsanakanalizemiolacak nayirnolamaz06 görümcemin alyansından ama ben hoşlanmıyorum bu tarz büyük şeylerden beğendiyseniz alın sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz 🌸
nayirnolamaz06 milletsanakanalizemiolacak fazla kalın geldi ama model olarak bilemedim buraya sormak istedim cnm
elizz_momm nayirnolamaz06 evet yaşlı işi duruyor ben ince sade alyansları çok beğeniyorum benimki de öyle dinamik duruyor
milletsanakanalizemiolacak nayirnolamaz06 evet kalın duruyoe ama şöyle birşey var eğer ince parmaklarınız varsa almayın ama normalse eğer alabilirsiniz her elde aynı durmuyor benim ellerim küçük parmaklarım ince asla büyük şeyler gitmiyor bana ama görümceme yakışıyor mesela
elizz_momm nayirnolamaz06 ben 14 kullanıyorum 3 yıl oldu hala aynı duruyor bence alyans çok önemli değiş ayar konsun da ince sadece düz alyansa bakın bencede
kivircikkannesi nayirnolamaz06 Etmezdim Yaşlı yüzüğü gibi evet. Alyansta ince düz olan bence en iyisi
nayirnolamaz06 kivircikkannesi eşim biraz zaman ver bakalım dedi sanırım sadelikten yana olacak tercihim peki 14 ayar çizilmez mi