nayirnolamaz06 kivircikkannesi eşim biraz zaman ver bakalım dedi sanırım sadelikten yana olacak tercihim peki 14 ayar çizilmez mi
butterflyy_ Düz ince alyanstı 3 yıl içinde parmağımda yamulmuş çizildi geçen hafta değiştirdim ajda yüzük 💍
gg3848 nayirnolamaz06 ben sevemedim biraz demode geldi klasik alyans tercihim ama içinize nasıl siniyorsa🤗
cennetkusum16 nayirnolamaz06 ben yuzukte sarı altın rengini sevmiyorum. Benim alyans beyaz altın ve taşlıydı. Duruyor kenarda kaç senedir takmıyorum.
BebitomveAnnesi nayirnolamaz06 yengemde var aynı modelden onlar böyle yüzükleri seviyorlar. Benim alyansım klasik model parmakta çok hoş duruyor