nayirnolamaz06 Sizce nasıl model olarak bana göre biraz yaşlı teyze yüzüğü gibi geldi siz olsaydınız bu modeli tercih edermiydiniz?
krkmzjale Ben tercih etmezdım hem bombesı hem taşları bırqz eskı model ve kullanışsız(taşlı alyans denemiştim)
Busra986532 nayirnolamaz06 alyans olarak ben ince ve oval tercih ettim çok rahat yanına tek taş ya da 5 taş ya da taşı renkli bir yüzükle taktığınızda. Daha kibar ve şık duruyor bence