gg3848 ceren_9723 ah bizimki de ba de falan diyor inşallah babıldamada başlar çok tatlı oluyorlar heyecanlıyım o dönem için🥰
gg3848 Kitsu canım babıldama bababa dedede dadada gibi sesleri çıkarmasına deniyor benimde ilk anneliğim böyle diye biliyorum 🙈
Lumisare 6 ay 14 günlüktü annn-nee der gibi babıldıyor diğer türlü sadece bağırıyor daha devamı gelmedi 😂
Deletedmom_216 gg3848 7 aylikken felandi saniirm babababa felan demisti tabi biz baba dedi diye sevinmistik aslinda babildama olsa bile😂
gg3848 Deletedmom_216 hahah insan seviniyor kızım ebu diyor adım keşke ebru olsaydı sevinirdim diyorum🙈
Deletedmom_216 gg3848 😂😂😂 buyudugunde isminizi de soyler anne diye de hitap eder merak etmeyin bu zamanlarin tadini cikartin ☺️
zeynepasel991_ gg3848 tşk ederiz erkenmi bilmiyorum tabi ama. Şimdide bı hevesle yürümeye çalışıyor çabalıyor biraz hırslı 😂
gg3848 zeynepasel991_ maşallah yürümeyi zıplamayı bizimkide çok seviyor ama ayak bacak yapısına zarar verirse diye aşırı yürütmüyoruz🙈
_YanakReisinAnnesii gg3848 ne zaman babıldama başladı onu unuttum ama 7 aylık gibiydi sanırım ilk baba dedi 😂arkasına mama,meme,dede gibi şeyler geldi, bana da 1 yaşından sonra anne dedi sağolsun 😂
gg3848 Yawasabeheyranarasokaktasan hahaha ayy o bizde de var ağzıyla oyun oynarken tükürük saçıyor sonra da öpücük atıyor 😄