bebisliozlem gg3848 3-4 ay gibi babıldamaya başladı ilk kelimesi anneydi sonra baba, meme, dede ve mamaydı artık en çok baba ve dede diyor 😂
kirmiziucanbalon gg3848 ilk anne nee dedi. 8 aylık. Şuan 8 buçuk aylık gel dedi. Yürüteçte kendime çektim gel diyerek öğrendi. Şimdide belli belirsiz mama dede diyor Göt dedirtmeye çalısıyorum. Kucağına yada öpmeye kalkan olursa direk göt desin
gg3848 Yawasabeheyranarasokaktasan hahaha ayy o bizde de var ağzıyla oyun oynarken tükürük saçıyor sonra da öpücük atıyor 😄
merveipkknn Dogdugundan beri aglarken annnne diyo hatta bazen annnaaannnee 😂 7 aylik olunca naynaynay demeyle baslasi sonra dedede baba diyo bazen ben kapidan cikarken aennneeehh diyo bilincli oldugunu dusunuyorum 3 kez yapti pesime seslenir gibi 🙃
sedadvc ceren_9723 Aaa sen bilmiyorsun esas. Benim oğlum daha iki aylıkken muhterem validecigim memenizden bir yudum süt arz ederim dedi. 3 ay babildama için çok geç. 🤣
momiss gg3848 yaa 😍 benimki hala karışık söylüyor bakalım bende daha net söylediği zamanı bekliyorum sabırsızlıkla 😍
ikierkekanasii gg3848 İnsan inanamıyor ama bence gerçekten anne diyolar şimdiki çocuklar çok farklı çok zekiler 😊😊
TulayGeriDon TulayGeriDon kızlar düzeltme! Çok rahatsız oldum ve galerime baktım. 4 ay 27 günlük babildama başlamış. Tutaste_ gg3848 ebruu1501 ceren_9723 sen ayrıca kusura bakma canım
TulayGeriDon gg3848 evet babıldama erken başlamıştı. Çok iyi hatırlıyorum. Dr kontrolunde de yapıyor dr şaşırmıştı. Gel.gelelim ki kaba motor becerilerinde gelişim geriliği var. Sağlıklı olsun yapacak birşey yok. Çok rahatsız oldum yorumlardan baktım galeriye bildirmek istedim