TulayGeriDon ceren_9723 3 aylıkken kızıma sorsaydin şakır şakır cevap verirdi. Bizzat kendi anlatırdı babıldamanın nasıl olduğunu Ayrıca 3 veya 4 ay yazdım.
sedadvc ceren_9723 Aaa sen bilmiyorsun esas. Benim oğlum daha iki aylıkken muhterem validecigim memenizden bir yudum süt arz ederim dedi. 3 ay babildama için çok geç. 🤣
TulayGeriDon TulayGeriDon kızlar düzeltme! Çok rahatsız oldum ve galerime baktım. 4 ay 27 günlük babildama başlamış. Tutaste_ gg3848 ebruu1501 ceren_9723 sen ayrıca kusura bakma canım
ceren_9723 7 buçuk aylık bababababa dedi 6 aylıkken ba de öyle diuodu ilk kelimesi 8 buçuk aylık gel oldu kedimize dedi
gg3848 ceren_9723 ah bizimki de ba de falan diyor inşallah babıldamada başlar çok tatlı oluyorlar heyecanlıyım o dönem için🥰
Mervefeo TulayGeriDon nasıl yani ? Şakır şakır cevap mı verirdi? İlk defa duyuyorum 3-4 ay da böyle bir şey.
gg3848 nhts ayy yicem çok tatlı benimki anne dedi tabi daha bilinçli değil ama o bile çok mutlu ediyor insanı🥰
gg3848 ikiminik16 aynen ege diyor mesela ebu diyor keşke adım ebru olsaydı mutlu olurdum diyorum eşime😂
gg3848 Kitsu canım babıldama bababa dedede dadada gibi sesleri çıkarmasına deniyor benimde ilk anneliğim böyle diye biliyorum 🙈
damlaozzz gg3848 6. ayın sonunda baba dede mama demeye başladı s 9a giricez bu ay anne demeye başladı
gg3848 ikierkekanasii bizimde aynı durumda arkamdan anne anne diyor ama çok küçük bilinçli söylemeleri çok zor gibi geliyor bizimde 5. Ayda başlamıştı🙈
ikierkekanasii gg3848 İnsan inanamıyor ama bence gerçekten anne diyolar şimdiki çocuklar çok farklı çok zekiler 😊😊
gg3848 sarppp inanırım kuzum benimki 5. Aydan beri anne anne diyor artık herkes evet anne diyor diyince inandım ben de😄