gg3848 gg3848 benim kızım 6 ay 27 günlük ba de ebu ve anne diyor sadece tam bababa dedede demeye başlamadı ne zaman der acaba🙈
Ayseee12_ gg3848 benim oğlum 10.5 aylik babildadi bababa dedede dedi smdi sadece dede vad ve anlamsiz sesler
nhts Biz 4 aylık olduk öyle güzel aboo bunu diyor ki tm diyorm bu iki güne Anna baba der ben çok konuşuyorum onunla oda gözlerimin içine bakıp taklit etmeye çalışıyor ağzını açıyor bakalim ilk Kelimesi Sanki baba olacak gibi babasina aşık 😍
gg3848 nhts ayy yicem çok tatlı benimki anne dedi tabi daha bilinçli değil ama o bile çok mutlu ediyor insanı🥰
FtsCvlk Dedektifgadget bence Türkiye de işine lazım olacak, nereye koysan oraya cuk diye oturacak kelimeyi söylemiş 😂
ikiminik16 Bebegim haftaya 9 aylık olacak iki hafta önce baba mama diye babildamaya başkası oncesinde gigi didi diye konuşuyordu şimdi bir gün babama diyor bir gün demiyor kafaya göre
gg3848 ikiminik16 aynen ege diyor mesela ebu diyor keşke adım ebru olsaydı mutlu olurdum diyorum eşime😂
inci_taneleri gg3848 şuan altı aylık ilk mama dedi 😄arada da baba kelimesini diyo .sürekli evde tekrarı yapılınca 🙈
momas gg3848 6. Ayında ebuu ebumm bebum demeye başladı. 8. Aya giricez daaa daaa taataa baa baa diyor şimdilik bunkadar 😂 he birde mööö diyor 🐄
Baloglumtoprak Oğlum 7.5 aylıkken meme diye başladı şuan 8,5 aylık bababa diye babıldıyır ama bilinçlimi değilmi bilmiyorum
Gokce320 gg3848 6 aylıkken ilk baba dedi sonra dede dedi şimdi tam 9 aylık baba dede anne hadi nene mama diyor 🧿🧿☺️
TulayGeriDon gg3848 3 veya 4 aylikti İlk hapşırdı Allah der gibi oldu. Sonra anne der gibi oldu. En son net olarak baba demeye başladı
TulayGeriDon TulayGeriDon kızlar düzeltme! Çok rahatsız oldum ve galerime baktım. 4 ay 27 günlük babildama başlamış. Tutaste_ gg3848 ebruu1501 ceren_9723 sen ayrıca kusura bakma canım
TulayGeriDon Tutaste_ 😄😄der gibi oldu kız. Babildama 3 veya 4 aylikti onu hatırlıyorum. Sonrası böyle gelişti 😄😄 2 3 kez anne dedi şimdi ismimle sesleniyor Asssaaaa diyor 😄😄
ikierkekanasii gg3848 5 aylıkken ağzında kelimeleri gevelemeye başladı şuan 6 aylık bariz peşimden anne diyo 😄 bide hiç susmuyor kelimeler anlaşılmıyor tabiki ama bişeyler anlatmaya çalışıyor 😊
gg3848 ikierkekanasii bizimde aynı durumda arkamdan anne anne diyor ama çok küçük bilinçli söylemeleri çok zor gibi geliyor bizimde 5. Ayda başlamıştı🙈
gg3848 sarppp inanırım kuzum benimki 5. Aydan beri anne anne diyor artık herkes evet anne diyor diyince inandım ben de😄