pinar61 pembikmom genellikle hergun eşim evden çıkarken atar.sagolsun günlük atıyor çünkü koku oluyor bezden dolayı hoşuma gitmiyor
MnkKrtl pembikmom bazen hergün bazende iki günde bir eşim sabah evden çıkarken alır atar balkonda büyük çöpümüz var o doladukça atıyor
Sogukbaklava pembikmom Ben iki günde bir mutlaka çıkarım dısarı o yüzden bende atıyorum çıkmama durumum varsa eşime söylüyorum. Tabi atılmadığı zamanlarda oluyo yerim olduğu için sorun olmuyo iki poşet sıkıca bağlıyorm
pembikmom selambengeldim benim eşimde bazen atar ama söylenerek atar kendin at felan diye fazla söylemiyorum ona 😂
beyzzsenturkk_ pembikmom bende maalesef artık alışverişlerde paket paket çöp poşeti alıyorum yetmiyor 😂😂
derinmoms23 pembikmom 2 günde 1 çıkıyor kutu büyük olduğu için bazen çabuk doluyor eşime veriyorm o atıyor .
Sogukbaklava kimlergeldikimlergecti Bi kaç gündür görüyorum yorumlarını. Canım sıkıldı biraz sende sezen aksu ol onu koy 😂🌸