pembikmom günde 2 kez atıyoruz eşim 3 te işe giderken atar birde gece 11 de işe gidiyor o sırada kapıya yetişiririm 🤣bizde atık çöpü var birde normal çöp atıkları 2 günde 1 boşaltıyoruz normal çöpü özellikle soğan falan attıgımda geceye bırakamam koku olur diye