pembikmom Kızlar çöplerinizi günlük mü atıyorsunuz yani günlük çöp atmaya çıkıyomusunuz çöp atma sıklığınız nedir
Birdunyabircennetannesi pembikmom Eşim sabahları atar Genellikle 2 günde bir çıkarıyorum her gün evde olmadığım için dolmuyor
Sogukbaklava pembikmom evet günlük. Bazen unutuyo ben atıyorum. Çok nadir atmadığımız oluyo balkona koyuyorum ertesi gün atıyorum
BuzluKahve pembikmom Bizim apartman görevlisi topluyor her akşam yoksa çöp ev olurduk😅 Ben hep üşeniyordum eskiden
pembikmom selambengeldim benim eşimde bazen atar ama söylenerek atar kendin at felan diye fazla söylemiyorum ona 😂
beyzzsenturkk_ pembikmom ben pek çöp atmam her akşam dolmuşsa eşime attırırım işten gelene kadar anca dolar zaten ya da dolmuşsa çıkar atarım akşama kadar yine dolar yine atarım bizde sürekli çöp çıkıyo maalesef biriktirsem evde bana yer kalmaz
arslanmom pembikmom günlük akşamları kapı önüne koyuyorum görevli alıp atıyor. Bezleride gün içinde yürüyüşe çıkarken kendim atıyorum .