Cennetmahallesipembe EsilaMiracAyazEren_Moms çocuklarımın sadece dayıları ve halaları var. Dayılarına dayoş diyor. Halaları var da yok gibi düşünebilirsiniz. Düz hala diyorlar görünce
PeekaBoo_ EsilaMiracAyazEren_Moms teyzesinin adı zerda ona deedaa diyo, halasına da deedaa diyordu bir kaç gündür ceci demeyi başladı (adı ecrin), dayısına dadı diyor😅
EsilaMiracAyazEren_Moms Feyzosumunannesi dedeler ve babanneleri annaneleri unutmamak lazımdı. Ben sadece diğerlerini yazdım. Ton ton dede iyiymiş bu arada 😂
milletsanakanalizemiolacak EsilaMiracAyazEren_Moms benim kızım teyzesine lolo diyor büyük ihtimalle küçük kızımda lolo diyecek çünkü teyze lafını az duyuyor 😂 dayıyı zaten yıllardır görmüyor bebeğim dayısı olduğunu bile bilmiyor
oglumubeklerken milletsanakanalizemiolacak benim kızım teyzesine lolo diyor Ayyyy benim kız kardeşim seneler evvel küçücükken babanneme lolo diyordu nedenini asla bilmiyoruz, babannem anneme az çektirmedi siz öğretiyorsunuz çocuğa böyle şeyleri babanne dedirtmiyorsunuz lolo dedirtiyorsunuz diye. Görür görmez aklıma o geldi 😬
Meri-Mel EsilaMiracAyazEren_Moms Teyse Anca dayııı uzatıyor. Babane ve ananeye nene diyor. Dedelere güzel sesleniyor dede diye. Hala yok bizde büyük halasina eşimin alaaaa diyordu.
ozr42 EsilaMiracAyazEren_Moms dayısına dadı diyor daha amcayı diyemiyoruz . Hala ve teyzemiz yok ama haya diyor .
Kuzeymomss EsilaMiracAyazEren_Moms dayısına ısrarla “dıya” diyordu 😂😂 teyzesine de bir ara “tete” diyordu 😂😂