EsilaMiracAyazEren_Moms Çok merak ediyorum ya, çocuğunuzun bu kişilere taktığı isim veya lakap var mı ?? Benimkiler teyzesine “küçük çilek” diyolar 😂😂
bloommom EsilaMiracAyazEren_Moms bizimki daha bişey diyemiyor ama teyzesini görünce kendini ona atıyor
defnevedoruk EsilaMiracAyazEren_Moms kızım 2 yasında teyzesine ai diyor dkdkdkdk eşşek sesi çıkarıyor yani
papatyagibi EsilaMiracAyazEren_Moms Oglum teyzesine halasına ve yengelerine asık hepsine ballisi diyo 😂 amcasının birinede kolpa. Kayınıma bizde kolpayı cok kullanırız oradan alıstı. Kızım teyzesine tete, halasına sibo diyo. Amcalarına dolu dolu amcam demesi herkesi kıskandıran cinsten tabii. 🫠
Birdunyabircennetannesi EsilaMiracAyazEren_Moms Öyle öyle Tam arkadaşlar teyze aşığı Halası var da yok zaten o yüzden yüzüne bakmıyor
EsilaMiracAyazEren_Moms Birdunyabircennetannesi ayy o yüzden hala olmak istemiyorum yaa yeğenim beni sevmezse diye teyzeyim şu anlık çok şükür 😂😂
Birdunyabircennetannesi EsilaMiracAyazEren_Moms Yeğenim yok maalesef daha 🤦 Aşırı merak ediyorum teyze ve hala olma duygusunu İnanın o kişiyle alakalı bir durum İlgili bir hala olursanız neden sevmesin ki
papatyagibi EsilaMiracAyazEren_Moms Evet 😅 Hala demedi bi türlü. Sibeli duya duya Sibo dedi cocuk. Kaldı öyle. Halanı göster deyince gösteriyo falan. Az daha büyüsün der diye teselli ediyoruz görümcemi 😂