Sizin adınıza üzüldüm , bebeğiniz ağlarken sizin dışarda yaşadığınız çaresizliği
Bir anne olarak derinden hissettim 😣
Çünkü bende oğlumu 3 aylık olduğunda özelde yaptırttım. Ben dayanamam diye içeri giremedim. Babası ve annem yanındaydı oğlumun. İğne yapılırkenki çığlığı hala kulaklarımda ama sonra uyuşunca ağlaması bitmişti. Biz kötü bir tecrübe yaşamadık hamdolsun. Siz de kendinizi suçlamayın artık çünkü elinize bir şey geçmeyecek. Başka bir dr görüşü alın derim belki büyütdükçe sizin korktuğunuz gibi olmayacak belki büyüttüğünüz kadar kötü bile değildir.