Tekbenimsucumguzelolmakdemi
Çok geçmiş olsun , yanında olabilseniz çok daha iyi olur içiniz rahat ederdi. Bebek sonuçta alsalar sizi ne olacak ki 🥲
Biz 4 aylıkken yaptırdık.
Uyuşturmak için girdik ilk öncelikle , iğnesi yapıldı çıktık. 10-15 dakika kadar sonra içeri aldılar bizi doktor sünnetini yaptı.
Bende o sırada doktora yenidoğan sünneti ile şu an ki sünnet hakkında farkı sordum. 4 aylık olmuştu çünkü.
Doktor da hareket etmesi dedi. Şu an sizin bebeğiniz hiç hareket etmediği için yenidoğan sünnetinden farkı olmadı , büyüdükçe sedyede hareketsiz yatmak istemeyip ağlıyorlar aile de acıdan ağladığını zannediyor ama yatmak ve sabit kalmak istemedikleri için ağlıyorlar demişti.
İçiniz rahat olsun, bebeğiniz de 10 aylıkmış sabit kalmak istememiştir o yüzden ağlamıştır.
Sadece anlayamadığım neden o kadar uzun sürdüğü.
Bizimki 10 dakika sürmemiştir. Doktor anında kesti ve bitti dedi. Nasıl yani bu kadar kısa mı dedim evet kesim bitti şimdi dikişleri atacağım dedi. Çok hızlı oldu , 40 dakika bu yüzden uzun geldi bana. Size de o 40 dakika 40 yıl gibi gelmiştir 🥹