oylesinebiri__ lAmMelodi yok yapmadım hamilemiyim değil miyim bilmiyorum ne zaman regl oldum hatırlamıyorum ama
niloyaaa Orenda_ bu ay herkeste genel bi gecikme oldu sanırım bende spiral artı prezervatifle korunuyorum 15 gün gecikti adetim bi tırsmadım değil sizinde belki öyledir
oylesinebiri__ Orenda_ sevindim senin adına canım benim daha var ya çocuktan kafa kalmamış ne zaman olduğumu unutmuşum 15 martta olmuşum daha var benim olmama ay sen bu postu açmassydin endişelenip ne zaman olduğumu hatırlamaz dim unutmuştum çünkü
Orenda_ Meri-Mel Ay çok sağol çiçeğim Amin inşaallah Allah razı olsun hepimizin gönlüne göre versin inşaallah kalbimizden geçen ne varsa…🌸💕 Ohh ki ne ooohhhh🥳🤩
Orenda_ deleted20517 Sağol bebişim desteğiniz için 😘Ay bir yandan da vicdan yaptım böyle düşünüyorum diye 😑of çok zor şeyler ya
deleted20517 Orenda_ vicdan yapmanı gerektirecek bişey yok maddi manevi hazır degildin bu vicdan daha kötü olurdu kuzum
Orenda_ oylesinebiri__ Çok teşekkür ederim canım benim☺️,ya iyi bari günün varsa,ahahaha post senin işine yaradı😄
Orenda_ deleted20517 Kız öyle demiyor kalbim işte, Allah’ın verdiğine haksızlık ediyor muşum gibi falan oldum,neyseki yok elhamdülillah çok şükür 🤭
hsrt07 lAmMelodi spiralli bı bayanla yan yana muayene oluyorduk ve doğumu yaklaşmıştı spiralli de bebeğin sırtına yapışmıştı
Minnakordek Orenda_ bence ramazan hormonlari etkiledi oruç da tuttuysanizakin bu kadar korunmaya olduysa sağlıkla alın kucaginiza demek düşer vardır rabbimin bildiği demek lazım
Orenda_ Minnakordek Bilmiyorum canım ya,ful tuttum hemde borçsuz çıktım Ramazan’dan 😄 Negatif çıktı sonucum öyle tabi orası ama inanın şuan o kadar zamansız ki, zor bir dönemdeyim korkum bu yüzdendi 😑