Aygunnn Serimzrk canım bitene kadar kenarının lastiklerini kopar bende öyle yapıyordum akitmıyo oyle yapınca dene istersen bi
Gizemre Serimzrk sleeppy denedin mi çok güzel bence hem hafif hem sızdırmıyor iz flnda yapmadı küçük geldiği sıralarda
NaimeYilmaz 1 aylıkken 3 numara kullanıyorduk 4.5 aylık 4+ ya gectık suan onumuzdekı ayda kesın 5e gecerız boyu uzunsa bıraz butluysa ız yapar
Alyakbrfth Bizde 4 ay premiumcare kullandık evet çoğu zaman değil ama bazı zamanlarda lastik izi oluyordu ve bezin kötü koktuğunu farkettim bazı bezlerde bu kökü oluyormuş ve şikayet edip göndermek gerekiyormuş üretim hatası olarak kabul ediyorlar ama ben kokudan çok rahatsız olduğum için sleepy e geçtim çok memnunum lastik izi olmuyor bez kokusu da yok bebeğim çok hassas normalde ıslak mendil değiştirsem bile hemen kızarıyor bir de can bebe aldım o iyi gelmedi hemen kızardı şu an 2 aydır sleepy kullanıyorum
Aysegulisaa54 Serimzrk bende pirima kullanıyorum oğluma aynı öyle oluyor bol bağlayonca çiş dışarı çıkıyor ama sleepy den iyi sleepyle başlamıştık hep sızdırdı
ikos58 Serimzrk sızdırmıyor yanı bızde oyle bır sorun olmadı cunku 3 tam olurken ız coktu 4 aldım cok buyuk geldı o yuzden bır paketı boyle kullandım sadece ortadakılerı cıkarıyordum bır tanesınde deneyın bısey olmazsa devam edersınız
Alyblmz Benim kızım da 3 aylık oldu Sleepy kullanıyorduk çok kötü pişik yaptı canbebeye geçtim bende peki altını hangi ıslak mendil ile temizliyorsunuz
Duygupars @Aleyna# [bilinmeyen] premium care 5 numaraya kadar var 6 numaradı sadece kilot bezde var oda her markette bulunmuyor
NaimeYilmaz [bilinmeyen] aktif aldım ve bence careden daha yumusak bı yapısı var 5 alsam yeri varmıs ama bunu da cok fazla kullanamayacak. Yine aktif alıcam ama.