Serimzrk bende premium care almıştım doğumdan zamlardan önce..sürekli sızdırdı.1 paket 1 numara 92li 2 paket 2 numara 88 li almıştım 48 gün yetti..bezler bitince görümcemin tavsiyesiyle can bebe aldım şimdilik memnunum bir haftadır kullanıyorum..pişik falan yapmadı..sızdırmada yapmadı..altını iyice kurulayınca pişik olmaz