Serimzrk bizde prima kullanıyoruz 2 numara da çok iz oluyordu 3 e geçtik yine oluyor ama çok değil bağladıktan sonra parmaklarımla düzeltiyorum biraz belki ondandır ama hep oluyor. Ben değiştirdim bezi ikincisinde pişik olmaya başladı hemen geri prima ya döndüm