twobabymom_ Kiz bana da bugün 1 hafta oldu benimki de duruyor ama rahim kendini 40 günde topluyor hatta emerken ederken bebek kasılma filan da olabilir rahmin topladığına dair ilk sezeryanimda 2-3 Ay sonra filan inmeye başlamıştı suan hala odemin filan duruyor
cilekli_soda keremxx doğum yaştığım gün pamuklu bezle sardım üzerine de korsemi takmıştım akşam 6 gibi sonra 10 gün taktım çıkarmadım neredeyse hiç
asslan_ keremxx yani rahmin toplanması zaten 1 seneyi buluyor deniliyor ki biz sezeryanliyiz normal doğumda ki dümdüz bir karın bekleyemeyiz ama toparlaniyor hiç degilse
keremxx asslan_ korseyi ne zaman takmaya başladınız ben de ayrem den lohusa korsesi aldım ama daha 10 gün oldu doğuralı takmadım
asslan_ keremxx 2 haftam doldu artik daha dik durabildigimi fark ettim doktor kontrolünde de gayet dikişler iyi denildi once sadece gündüz taktım sinrq geceleri de taktım ara ara sezeryan sonrası 6 aylık olduk biz bu ay aşırı üşüme var hayla özellikle sırtım çok üşüyor Korse de iyi geliyordu isitiyordu
miray_8 @keremxx aslında bende ikiz bebek olduğu belli değildi tek bebek gibi duruyordu çunki kemdim için yemiyordum sırf bebeklere gidicek olan yemekleri meyvelero yerdiç hamur yemekleri yemezdm o yuzdenn ben çok kilo almamştım . Ama doğumdan sonra göbeğim gitmedi şimdide sanki 6 aylık hamile gibi duruyorum