keremxx Kızlar bir hafta oluyor sezaryen sonrası ama göbeğim hala duruyor inmedi böyle normal mi ne kadar sürede iner sizin yaptığınız özel bir şey var mı göbek gitmesi için , geçen bir kız dışarda abla hamile misin diye sordu üzdü 🥲😂
Dilaradeniz keremxx daha 1 hafta olmuş çok yenisiniz bende ilkte sizin gibiydim göbeğim şişti zamanla iniyor rahim daha toparlanma aşamasında şuan iki aylık olduk ve o şişkinlik gitti sıkmayın canınızı
keremxx Dilaradeniz evet yeni ama günden güne inmesini bekliyordum biraz beklentimin altında kaldı 5 aylık hamile gibiyim
keremxx aylaa26 inşallah iner 😅 tecrübesizim bu konuda yapılabilecek bir şey varsa zaman geçmeden yapmak istiyorum salmak istemiyorum kendimi
aylaa26 keremxx benim 5 ay oldu sezeryan yapalı hiç birşeyde yapmadım korsede takmadım şimdi dümdüz ama ben hamileyken karnımda çıkmamıstı belki onunda etkisi vardır . Arkadaşımda sezeryan oldu benden kilo olarak zayıf olmasına rağmen göbeği kaldı 😅
keremxx aylaa26 ben de normalde zayıf biriyim hamileyken sadece yandan belli olurdu ama şu an bebek yokken garip oldu 😂
cilekli_soda keremxx vücut yapısıylada alakalı ama ben de bugün 1 aylık olduk. Çok az bir sarkma kaldı göbeğim baya vardı hamileyken gören ikiz zannediyordu İlk günden itibaren korse kullanmıştım onun faydası olduğunu düşünüyorum bana takma demişlerdi yinede taktım ama doltorunuza da danışın tabi
keremxx cilekli_soda doktorum cerrahi mide korsesi kullanabilirsin dedi ama ben lohusa korsesi almıştım internetten
akdemrfdn keremxx 8.aydan bildiriyorum, benim hâlâ inmedi. 🤣 Ben çok yiyorum ama emzirdiğim için, ondandır.
niloyaaa keremxx bismillah durun daha dikişleriniz bile iyileşmemiştir ama yavaş yavaş göbeğinizi sarın sıkabildiğiniz kadar bi kaç aya toparlar inşallah
keremxx niloyaaa niloyaaa evet ama kendime çok dikkat eden biriydim bunu gebelikten sonrada hem psikolojim açısından da sürdürmek istiyorum erken evrede yapılacak bir ley varsa atlamak istemiyorum