keremxx 2 haftam doldu artik daha dik durabildigimi fark ettim doktor kontrolünde de gayet dikişler iyi denildi once sadece gündüz taktım sinrq geceleri de taktım ara ara sezeryan sonrası 6 aylık olduk biz bu ay aşırı üşüme var hayla özellikle sırtım çok üşüyor Korse de iyi geliyordu isitiyordu