Kuzeymomss ne kadar iyi anladığımı tahmin bile edemezsiniz ağzımdan boşanmak lafı eksik olmazdı benim de.. ki bide benim eşimin ailesi burada aslında. Ama varlıkları daha da beterdi beni yok saydılar eşimi at gibi işlerine koşturdular, tek başına onu çağırdılar evde hep yalnız kalmama sebep oldular, hiçbir planımızı umursamadılar kendi keyifleri yettiğinde eşime emir verip ayaklarına çağırdılar neler neler. 1 sene evli olarak sevgilisi gibi yaşadım karnımda bebeğimle. Hala da yalnızlıktan ağlıyorum daha birkaç dakika evvel gözyaşlarına boğuldum bu sefer de 2 bebekle yalnızım bittim diye.. 🥺 yaşadığım şehir de şehir olsa… ki şükür gene de ilk geldiğim haline göre allahı var