anneadayi_ bir kaç yorum okudum o yüzden yazmak istedim lütfen beni yanlış anlama 🤗
Evlendik elim Ordulu o yıl fındığı bize verdiler ilk 4 ay fındık toplama ev kurma vs biz düşünmedik hemen ama sadece geri çekilme uyguladık. Sonra yaşımız geçiyor diye istedik. 2 ay korunmadık ama olmadıda. Eşime sürekli doktora gidelim bir sorun mu var dedim. Eşim de sürekli Allah verecekse verir dedi. Randevu aldım işten izin alamadığım için gidemedim. Ertesi hafta adet olmadım. Aile hekimimi değiştirmiştim rutin kontrole gelin dediler o gün. Kanda öğrendim 🥰
Bir hafta sonraya yine randevu aldım 3.gün kanamam oldu acil gittik. Evlenmeden 6 ay önce gitmiştim ama hiç bir sıkıntı görülmemişti. Acil gidince doktor çikolata kistim olduğunu, tüplerimin tamamen tıkandığını, miyomlarımın olduğunu onlarında büyük bir kanama alanı oluşturduğunu söyledi 😢 kalp atışını da duymadık. Muhtemelen düşük yapacaksınız dedi iğne tedavisi başladı. Kızım şuan 2.5 yaşında çok şükür 🤲
Prematüre bir bebek 33 haftalık doğdu ve ben hamileliğim boyunca kanama yaşadım. Acilen gidip birsürü doktora muayene oldum ve hepsi mucize bebek dedi kızım için. Doğumuma giren doktor bana çocuk için gelsen hiç uğraşma hamile kalman imkansız derdim dedi.
Eşim kabul etseydi ve biz doktora gitseydik muhtemelen üzüntüden stresten olmayacaktı 😢
Demem o ki zaten yeni evlisin bu kadar kafana takma. Allah verecekse kimse engel olamaz. Herşeyn bir vakti var. Akışına bırak 🥰🤗