Daha 4 aylık mı evlisiniz ? İlk aydan hamile kalmış biri olarak söylüyorum , yaşınız kaç bilmiyorum ama bence bir süre evliliğinizin tadını çıkarın derim. Benim eşim çok fazla istiyordu , çok şükür bir oğlum var asla o yönden pişman değilim ama evliliğimin ilk zamanlarını hiç yaşayamadım. Covid diye balayına gidememiştik biraz yatışsın gideriz dedik hamile kalınca onu da yapamadık, rahatça gezip tozamadık. Evlat çok başka birşey evet ama bence bir süre daha bekleyebilirsiniz. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🌸