Kuzeymomss zuhalsebu Bizim de aramızda 2 saat var , bazıları 2 saat birşey değil vs diyor ama öyle olmuyor işte. Mesela ben çıkıp anneme gidemem şuan. Böyle annesine yemek için ya da kahve için giden insanlara çok özeniyorum
zuhalsebu Kuzeymomss ay vallahi nasıl iyi geldi duyguları paylaşmak teşekkür ederimm 🫂🥹 Çıkıp çıkıp gidenler, vakti nakti imkanı olanlar anlamaz…
Kuzeymomss zuhalsebu Yaa ne demek 🫂 Bizi bizden başkası anlamaz gerçekten , bu duyguyu yaşamayan anlamaz yani