denizmomyy Ezgi87 ayni marka ayni model 5 ay kullandik pazar gunu acillim olduk bacak arasindaki pimi kirilmis tepsi dustu durduk yere bebegimde onla beraber düştü kemerleri küçük geliyordu bağlayamiyordum bebeginiz kiloluysa tavsiye etmem kemerler oyuncak gibi bu modelde 11 aylik ama biraz şişko bizim oğlan mama sandalyesinde başı boşta birakmadim her zaman yanimda otuttururum düşme riski olmasin diye saniye arkami döndüm o sirada düştü yanimda 🤦♀️
Ezgi87 denizmomyy bacak arasındaki pimin kırılma ihtimalini düşününce şaşırdım çünkü orası zor ayrılıyor yani sıkı şekilde sabitleniyor ve o tepsi kısmını ben bile zor çıkartıyorum sizin nasıl öyle olmuş anlamadım doğrusu şaşırdım, çocuğum Allahın izniyle 1 hafta sonra 20 İnci aya girecek 6 aydan beri oturuyor biz memnun kaldık tabi bu tercih meselesi ve belkide sizin üründe hata vardı siz onu aldığınız gün farketmemiş de olabilirsiniz.. Bu arada geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış
sinemisxs instamomdegil evet ben bacaklarını çıkartıp oturak kısmınıda bagaja koyuuorım anneme kayınvalimede vs giderken hep taşıyorum tepsi bölümü ayrı çıkıyor bacak kısımları ayrı hemde kolay takıp çıkarması
cigdem_goktug eg33 joie katlanır mama sandalyesi kullanıyorum , doktorların demesi üzerine ayak koyma yeri olsası önemliydi bide katlanır olması , görünüş olarak kaba durabilir diğerlerine göre ama büyük ve kullanışlı ☺️
gulayyyyy E bebek mamamia 4 bine aldım indirimdeyken ve bence 10 binlik bir ürün kalitesinde ve fonksiyonunda mutlaka bakın bi seyahate giderken arabamıza bile koyup götürdük kademeli ayarı var yer sofrasında da kullanabilirsiniz masada da vs
cennetgokce Elele markasının mama sandalyesini kullanıyorum ayakları hem kısa hem uzun olabiliyor iki çeşitli kullanımı var ayrıca hanımlar @babyytipps instagram hesabımız ek gıda tarifleri paylaşıyorum bakmak isterseniz 😊
denizmomyy Ezgi87 cok teşekkür ederim gerçekten dediginiz gibi pim çok sıkı nasıl kendi kendine o pim düştü bilmiyorum bir anda oldu hatta daha oncesinde ben tepsiyi yikamak icin 2 kez zor cikardim baya güç istiyor
caglayannn Joie multiply mark aldık e bebekten. Biraz büyük duruyor olabilir ama benim önceliğim bebeğimin rahat etmesiydi ve gayet seviyor rahat ediyor. Uzun süre kullanacağımızı düşünüyorum çünkü gayet sağlam ve büyüklüğü ayarlanabiliyor bebeğe ve çocuğa göre. Fiyat biraz yüksek gelebilir belki ama tercih meselesi
talyakus eg33 ilk çocuk görgüsüzlüğü ile piyasadaki en pahalı mama sandalyesini aldık. Temizliği ayrı dert taşıması ayrı dert zaten çocuk oturmak istemiyor bom boş bir harcama.. arkadaşlara katılıyorum ikea antilop al gitsin.
tatlicadiy Duux dinner mana sandalyesi çok memnunuz 3 kademe olması asagı yukarı inmesi katlanabilir olması ve süngerlerinin rahatlığı çok iyi bizimki kaç defa altını yaptı süngerler zor çıksa bile yıkaması rahat 4. Aydan beri kullanmaktayız tavsiye ederim beklentinize göre