cansu154 Sakın ikea antilop mama sandalyesi almayın Hem acayip dar bacak kısımları hem de acayip hafif 1 yaşında benimki şimdi tepesine çıkıyo kemere rağmen Chicco turuncu tavuklu modeli verdi eltim O daha sağlam Benimki ondada durmuyo ama o çok daha kaliteli Antilop berbat sakın almayın
yilmazbebekler FtsCvlk trendyoldanmi aldıniz bende almayı düşünüyorum oma orjinal olduğuna emin olamadim
veralina20 FtsCvlk bunu almayı çok istedim ama babymalldaki satış danışmanı iki tarafı da tekerlekli olduğu için büyüdüğü zaman kendini ittirebiliyor riskli dedi öyle deyince eşim vazgeçti onu almaktan ama hala aklım onda 🫣
incismommy eg33 baby plus pizza modelini almıştım e ebebekten. Hiç memnun değilim. Bir aydır kullanıyoruz emniyet kemeri tokası koptu, tepsisi sağlam değil, oturma yeri çok küçükmüş. Yeni arayıştayım bekleyeyim ben de burda
esmagzl denizalismom ben ondan hiç memnun kalmadım yaa çok kaba ve mekanizması da hantaldı en sonunda kırıldı kurtuldum bebek yaşına bile gelmeden para iadesi yaptı firma başka aldım daha hafif ve daha az yer kaplıyor tek eksi tarafı onun gibi alçalıp yükselmiyor
elizz_momm eg33 ben elelenin misto serisini alıcam araştırdım hem çok şık hemde bir çok kademesi var ileride normal sandalye olarakta kullanıyoruz baya kullanışlı diğerler çok hantal bu öyle değil
leyoz eg33 kanz bistro alma sakın pişmanım ağır bana göre kapatıyom kenara koyuyom çat yete düsüyo denge yok koltuğuda bi yamuk gibi oğlum hiç sevmedi oturmak istemiyo
Zera eg33 Portatif olanlarlan kullaniyorum ogluma da kullandim cok memnunum. Her yere goturebilirsiniz. Kizima ara ogun verirken yere koyuyorum yediriyorum kahvalti ve yemeklerde sandalyeye bagliyorum masada rahatca yiyor. Yer de kaplamiyor.
veralina20 FtsCvlk aldım artık ve bebeğim karnımda 4 aylıkken aldım 😂 şimdi dünyada 5 aylık artık çok geç 😂
mbmy eg33 baby care mama sandalyesini kullanıyorum genel olarak memnunum güvenlikli baya ve fonksiyonel
cennetkusum16 eg33 Ikea muadili mama sandalyesi var uygun fiyatlı ondan alabilirsiniz ben çok memnunum. Alt kısmında sehpası olandan vardı büyük bir olay atlattık attım onu. Önündeki sehpası çıktı demiri saplanicakti nerdeyse. En iyisi ikeaninki ya da onun muadili
tugrulbey1 İkeadan aldm ben çok memnunum.fiyat olarak da binlerce lira vermedm iki ay önce 900 liraya aldım. Çok memnunum mutfakta tutmuyorum taşımam gerekiyor ve çok hafif tepsinin çıkma ihtimali yok gibi çıksa bile alt kısım kapalı olduğu için bebeğin düşme ihtimali de yok mindersiz satılıyor. Ben e bebekten minder aldm kenarlıklı bacakları rahat etsin diye. Şuan ben yedirdiğim için leke gibi bir sorunumuz yok ama kendi yiyeceği zaman minder kullanmam sanırım. Bnce önce ucuz olanından başla beğenmezsen fiyat arttırarak ilerlersin